Categorieën
Geen categorie

De heus Voeders B.V. zet digitale handtekening

Het opstellen en door beide partijen ondertekenen van overeenkomsten werd nog volledig op papier (in hardcopy) uitgevoerd. Hiermee was de Verkoopbinnendienst veel tijd kwijt aan logistieke afhandeling, denk hierbij aan afstemming afdeling Legal, printen, versturen, opvolgen, scannen en archiveren.

Vanuit de organisatie is daarom het verzoek gekomen om te kijken naar de mogelijkheden van het digitaal ondertekenen van contracten, waardoor de hoeveelheid handelingen voor Verkoopbinnendienst aanzienlijk gereduceerd kan worden en het proces beter en eenvoudiger gemanaged kan worden. Hiervoor is eerst een vergelijking gedaan welke digital signing tools beschikbaar zijn in de markt. Op basis van deze vergelijking en een kosten baten analyse is in overleg met Verkoopbinnendienst besloten te gaan testen met Adobe Sign.

Middels Adobe Sign kunnen contracten/bestanden eenvoudig worden voorzien van handtekening velden en op basis van een workflow ontvangen de ondertekenaars automatisch een e-mail om digitaal hun handtekening te plaatsen. Administratieve handelingen zoals printen, versturen en scannen worden hiermee geminimaliseerd. Bovendien is voor de opsteller/verzender van de overeenkomst/bestand eenvoudig te zien welke partij(en) heeft (hebben) getekend en welke partij(en) nog moet(en) ondertekenen.

Papierloos met

De oplossing is geïmplementeerd en enthousiast ontvangen op verschillende afdelingen waaronder Verkoopbinnendienst, Legal en IT. Samen met het multidisciplinaire projectteam hebben we de selectie en implementatie ondersteund met als resultaat een efficiënter papierloos proces voor De heus Voeders B.V .

Categorieën
Klantcases

Klantcase Prominent

De klant en de opdracht

Prominent is marktleider in Nederland op het gebied van luxe relaxstoelen en banken. Verkoop geschiedt vanuit 45 winkels verspreidt over Nederland, waarbij de klant met behulp van een uitgekiend configuratieproces zijn eigen unieke product configureert, welke uiteindelijk door Prominent geproduceerd en geleverd wordt.

Het bieden van een unieke, persoonlijke en rijke klantbeleving is verankerd in het DNA en cultuur van de organisatie en de klantreis en de klantbeleving staan centraal binnen Prominent.

Het project en de deliverables

De wens van Prominent was om het oude CRM 4.0 te vervangen door Microsoft Dynamics 365 en Azure Service Bus te implementeren ten behoeven van boutrouwbare datacommunicatie tussen de diverse systemen. Uitdagingen waren hierbij de maatwerkoplossingen die gedurende 15 jaar aan het CRM 4.0 waren toegevoegd en de integraties naar andere systemen die in de loop der jaren waren toegevoegd.
Het project was hierbij opgedeeld in drie area’s:

  • Lead to Contract
  • Order to Delivery
  • Customer Service Management

Cn5lt heeft hierbij een diepgaande de Business analyse uitgevoerd, waarbij een Business Process Model is opgezet voor de processtromen door de verschillende gebruikte applicaties (Adobe Campaign, Dynamics 365, Logictrade configurator, Navision, Field Service apps). Het Business Process Model is verder gespecificeerd in user stories en requirements, die door de applicatieconsultants ingericht konden worden.
Daarnaast heeft Cn5lt ook CRM applicatie consultancy voor verschillende onderdelen voor har rekening genomen , denk hierbij aan:

  • Leadscoring
  • Field Service planning
  • Customer Service Management
  • Field Service Apps voor service en bezorging
  • Integraties

Categorieën
Klantcases

Klantcase Kubo Group

De klant en de opdracht

Kubo is één van de grootste kassenbouwers in de wereld. Het is multidisciplinaire organisatie die zowel contracting, engineering, fabricage, bouw en service biedt aan haar klanten. KUBO wil voor de gehele groep haar ICT landschap, waaronder het ERP systeem, optimaliseren en toekomst ( groei ) bestendig inrichten. Hierbij moet gelet worden op goed automatiseren en systemen goed gebruiken om effectieve en efficiënte business mogelijk te maken. Dit allemaal op basis van de hieronder beschreven visie.

KUBO transformeert zich de komende jaren naar een meer klant gedreven organisatie. Hiervoor is meer informatie nodig en door technologische ontwikkelingen komt ook meer informatie beschikbaar. Deze technologie push, zorgt ervoor dat informatie vastleggen in de computersystemen steeds belangrijker wordt. Informatie over bijvoorbeeld de doorlooptijden in een project, specifieke klanteisen, capaciteitsplanning, status van productie of KPI’s. Op dit moment is het huidige ERP niet geschikt voor de volgende stap en moeten andere oplossingen worden onderzocht, gesourced en geïmplementeerd. Het implementeren van een nieuw ERP pakket binnen KUBO is een complex vraagstuk. Enerzijds zal de gecontracteerde leverancier(s) nieuw zijn anderzijds is het product (software) nieuw én het raakt uiteindelijk met het gebruik iedereen binnen de organisatie.

Het Project en de deliverables

Voor de uitwerking hiervan is een project opgestart onder de noemer; ICT 2.0.

Om een concreet beeld te vormen van wat deze visie betekent voor de verschillende organisatiedomeinen zijn er interviews gehouden met vertegenwoordigers uit de organisatie. Hieruit voortvloeiend zijn zoveel mogelijk praktische, realistische ambities (eisen / behoeften) geïnventariseerd per domein op operationeel / tactisch niveau. Deze zijn uitgewerkt in een advies, een daarop aansluitende ICT Roadmap voor de komende 5 jaar en een kostenbaten analyse.

Vervolgens zijn er verschillende IT leveranciers benaderd welke invulling zouden kunnen geven aan de eisen en wensen van de organisatie en zijn er binnen de organisatie stappen gezet om de juiste mensen en middelen voor de uitvoering van het project bij elkaar te krijgen.

Categorieën
Geen categorie

Van start

Op donderdag 2 januari zijn we begonnen vanuit ons nieuwe kantoor in Nijkerk.

Binnenkort wordt deze site aangevuld met een beschrijving van onze diensten. Wilt u nu al vast meer weten, neem dan contact met 1 van ons op.

Categorieën
Geen categorie

Nog even geduld

Binnenkort meer…